Schulentwicklung im Rückspiegel. Phasendramaturgie, Prozess, Kunst, Handwerk oder Prophetentum?
No Thumbnail Available
Authors
Hameyer, Uwe
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Journal für Schulentwicklung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
26
Issue / Number
1
Pages / Duration
55-61
Patent number
Publisher / Publishing institution
StudienVerlag
Place of publication / Event location
Innsbruck
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Viel wird über Schulentwicklung berichtet, doch welche Vorstellungen stecken dahinter? Wie wurde Schulentwicklung in einzelnen Fällen geplant und begründet? Welche Bilder von Schulentwicklung werden gezeichnet?
Keywords
Schulentwicklung, Rückblick
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1029-2624
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
HAMEYER, Uwe und Pierre TULOWITZKI, 2022. Schulentwicklung im Rückspiegel. Phasendramaturgie, Prozess, Kunst, Handwerk oder Prophetentum? Journal für Schulentwicklung. 2022. Bd. 26, Nr. 1, S. 55–61. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33509