Narrative Bricolage. Jugendlicher Umgang mit digitalen Netzmedien zur Bewältigung des «narrativen Paradox» von Neu-Nacherzählungen
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.05.2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Pallaske, Christoph
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Geschichte lernen im digitalen Wandel
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
17-33
Patent number
Publisher / Publishing institution
Oldenbourg
Place of publication / Event location
München
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
300 - Sozialwissenschaften
300 - Sozialwissenschaften
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-486-85866-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
HODEL, Jan, 2014. Narrative Bricolage. Jugendlicher Umgang mit digitalen Netzmedien zur Bewältigung des «narrativen Paradox» von Neu-Nacherzählungen. In: Marko DEMANTOWSKY und Christoph PALLASKE (Hrsg.), Geschichte lernen im digitalen Wandel. München: Oldenbourg. S. 17–33. ISBN 978-3-486-85866-2. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13408