Wirksamer Fachunterricht. Visible Learning in geschichtsdidaktischer Perspektive

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Terhart, Ewald
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Die Hattie-Studie in der Diskussion. Probleme sichtbar machen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
101-116
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klett Kallmeyer
Place of publication / Event location
Seelze
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
DEMANTOWSKY, Marko und Monika WALDIS WEBER, 2014. Wirksamer Fachunterricht. Visible Learning in geschichtsdidaktischer Perspektive. In: Ewald TERHART (Hrsg.), Die Hattie-Studie in der Diskussion. Probleme sichtbar machen. Seelze: Klett Kallmeyer. S. 101–116. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13173