Spielzüge des Lernberatungshandelns. Eine empirische Analyse von Lernberatungsinteraktionen

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
31.08.2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Professionalisierung in Lernberatungsgesprächen. Theoretische Grundlegungen und empirische Untersuchungen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
161-94
Patent number
Publisher / Publishing institution
Barbara Budrich
Place of publication / Event location
Opladen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Selbstgesteuertes Lernen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
MAIER REINHARD, Christiane, Barbara RYTER KREBS und Daniel WRANA, 2012. Spielzüge des Lernberatungshandelns. Eine empirische Analyse von Lernberatungsinteraktionen. In: Daniel WRANA und Christiane MAIER REINHARD (Hrsg.), Professionalisierung in Lernberatungsgesprächen. Theoretische Grundlegungen und empirische Untersuchungen. Opladen: Barbara Budrich. S. 161–94. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13559