Das «Frauenstimmrecht» in Deutschschweizer Geschichtslehrmitteln auf der Basis des Lehrplans 21. Eine kompetenzorientierte Analyse

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Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Didactica Historica
Special issue
Geschichte, von Frauen gemacht
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Series
Series number
Volume
8
Issue / Number
Pages / Duration
1-12
Patent number
Publisher / Publishing institution
Editions Alphil
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
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Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2297-7465
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Green
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/'
Citation
BAUR-ZIEGLER, Beatrice und Martin NITSCHE, 2022. Das «Frauenstimmrecht» in Deutschschweizer Geschichtslehrmitteln auf der Basis des Lehrplans 21. Eine kompetenzorientierte Analyse. Didactica Historica. 2022. Bd. 8, S. 1–12. DOI 10.33055/DIDACTICAHISTORICA.2022.008.01. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-5283