Sprachliche Diversität und Themenentfaltungsmuster in Schülertexten am Beispiel von Beschreibe-Aufgaben im Fachunterricht
Loading...
Authors
Oleschko, Sven
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Mündliches und schriftliches Handeln im Deutschunterricht. Wie Themen entfaltet werden
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Positionen der Deutschdidaktik
Series number
3
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
219-240
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-631-66157-4
978-3-653-05731-7
978-3-631-69281-3
978-3-631-69282-0
978-3-653-05731-7
978-3-631-69281-3
978-3-631-69282-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Gold
Citation
OLESCHKO, Sven und Anke SCHMITZ, 2016. Sprachliche Diversität und Themenentfaltungsmuster in Schülertexten am Beispiel von Beschreibe-Aufgaben im Fachunterricht. In: Ulrike BEHRENS und Olaf GÄTJE (Hrsg.), Mündliches und schriftliches Handeln im Deutschunterricht. Wie Themen entfaltet werden. Berlin: Peter Lang. S. 219–240. Positionen der Deutschdidaktik, 3. ISBN 978-3-631-66157-4. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8150