Die Bedeutung des akademischen Selbstkonzepts und weiterer motivationaler Faktoren für die Nutzung digitaler Technologien im Biologieunterricht [Vortrag im Symposium]

No Thumbnail Available
Authors
Mahler, Daniela
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Internationalen Tagung der Fachsektion Didaktik der Biologie (FDdB) im Verband für Biologie, Biowissenschaften und Biomedizin in Deutschland (VBiO)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
13.09.2021
Conference end date
16.09.2021
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Publication status
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
MAHLER, Daniela und Julia ARNOLD, 2021. Die Bedeutung des akademischen Selbstkonzepts und weiterer motivationaler Faktoren für die Nutzung digitaler Technologien im Biologieunterricht [Vortrag im Symposium]. Internationalen Tagung der Fachsektion Didaktik der Biologie (FDdB) im Verband für Biologie, Biowissenschaften und Biomedizin in Deutschland (VBiO). 2021. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33092