Lehr-Lern-Kultur im Physikunterricht. Relevanz fachdidaktischer Forschung für die Lehrerbildung

No Thumbnail Available
Authors
Gerber, Bernhard
Knierim, Birte
Author (Corporation)
Publication date
2005
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Pitton, Anja
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Relevanz fachdidaktischer Forschung für die Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
333-335
Patent number
Publisher / Publishing institution
LIT Verlag
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Musikpädagogik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
31. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik 2004
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GERBER, Bernhard, Birte KNIERIM und Peter LABUDDE, 2005. Lehr-Lern-Kultur im Physikunterricht. Relevanz fachdidaktischer Forschung für die Lehrerbildung. In: Anja PITTON (Hrsg.), Relevanz fachdidaktischer Forschung für die Lehrerbildung. Münster: LIT Verlag. 2005. S. 333–335. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14008