Facetten diagnostischer Kompetenz im Fach Mathematik
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Auf dem Weg zum neuen Mathematiklehren und-lernen 2.0. Festschrift für Prof. Dr. Bernd Wollring
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
69-84
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-33449-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
PHILIPP, Kathleen, 2022. Facetten diagnostischer Kompetenz im Fach Mathematik. In: Katja EILERTS, Regina D. MÖLLER und Tobias HUHMANN (Hrsg.), Auf dem Weg zum neuen Mathematiklehren und-lernen 2.0. Festschrift für Prof. Dr. Bernd Wollring. Wiesbaden: Springer. S. 69–84. ISBN 978-3-658-33449-9. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45767