Leseförderung im Schul- und Unterrichtsalltag implementieren. Erste Erkenntnisse des Evaluationsprojekts BiSS-EILe
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Sprach- und Schriftsprachförderung wirksam gestalten. Evaluation umgesetzter Konzepte
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Bildung durch Sprache und Schrift
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
201-218
Patent number
Publisher / Publishing institution
Kohlhammer
Place of publication / Event location
Stuttgart
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-17-037520-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
SCHMITZ, Anke, Nina ZEUCH, Fabiana KARSTENS, Sarah-Ines MEUDT, Jörg JOST und Elmar SOUVIGNIER, 2021. Leseförderung im Schul- und Unterrichtsalltag implementieren. Erste Erkenntnisse des Evaluationsprojekts BiSS-EILe. In: Sarah GENTRUP, Sofie HENSCHEL, Kristin SCHOTTE, Luna BECK und Petra STANAT (Hrsg.), Sprach- und Schriftsprachförderung wirksam gestalten. Evaluation umgesetzter Konzepte. Stuttgart: Kohlhammer. S. 201–218. Bildung durch Sprache und Schrift. ISBN 978-3-17-037520-8. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44333