Erfassung des professionellen Wissens von Deutschlehrkräften zu Orthographie und Orthographieerwerb – Forschungsstand und Perspektiven
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Bräuer, Christoph
Wieser, Dorothee
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lehrende im Fokus. Empirische Lehrerforschung in der Deutschdidaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
281-300
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer VS
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
430 - Deutsch
430 - Deutsch
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-09733-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
WIPRÄCHTIGER-GEPPERT, Maja, Susanne RIEGLER und Janine FREIVOGEL, 2015. Erfassung des professionellen Wissens von Deutschlehrkräften zu Orthographie und Orthographieerwerb – Forschungsstand und Perspektiven. In: Christoph BRÄUER und Dorothee WIESER (Hrsg.), Lehrende im Fokus. Empirische Lehrerforschung in der Deutschdidaktik. Wiesbaden: Springer VS. S. 281–300. ISBN 978-3-658-09733-2. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/23377