Evaluation von Arbeitsmaterialien für den vielsprachigen Deutschunterricht (Language Awareness)

No Thumbnail Available
Authors
Oomen-Welke, Ingelore
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Sprachen lernen – Menschen bilden. Dokumentation zum 22. Kongress für Fremdsprachendidaktik der Deutschen Gesellschaft für Fremdsprachenforschung (DGFF), Gießen, 3.-6. Oktober 2007
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
205-216
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
22. Kongress für Fremdsprachendidaktik der Deutschen Gesellschaft für Fremdsprachenforschung (DGFF)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
OOMEN-WELKE, Ingelore und Katja SCHNITZER, 2008. Evaluation von Arbeitsmaterialien für den vielsprachigen Deutschunterricht (Language Awareness). In: Eva BURWITZ-MELZER, Wolfgang HALLET, Michael K. LEGUTKE, Franz-Joseph MEISSNER und Joybrato MUKHERJEE (Hrsg.), Sprachen lernen – Menschen bilden. Dokumentation zum 22. Kongress für Fremdsprachendidaktik der Deutschen Gesellschaft für Fremdsprachenforschung (DGFF), Gießen, 3.-6. Oktober 2007. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. 2008. S. 205–216. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/23992