"Der Unterricht wird fachlich korrekt geleitet" - Zukünftige Geschichtslehrpersonen reflektieren auf der Basis von Unterrichtsvideos über Geschichtsunterricht

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
05.05.2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Kongress "Lernen in der Praxis" in Brugg
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
NITSCHE, Martin, Monika WALDIS WEBER, Philipp MARTI, Corinne WYSS und Stefan FUCHS, 2015. „Der Unterricht wird fachlich korrekt geleitet“ - Zukünftige Geschichtslehrpersonen reflektieren auf der Basis von Unterrichtsvideos über Geschichtsunterricht. Kongress „Lernen in der Praxis“ in Brugg. 5 Mai 2015. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/11746