Unser Unterricht im Spiegel von TIMSS und PISA - Resultate und Entwicklungsperspektiven
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2004
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Gschwend, Rolf
Claude, Armand
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Unterrichtsentwicklung - zum Stand der Diskussion, Studien und Berichte
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
21
Issue / Number
Pages / Duration
28-42
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Konferenz der Kantonalen Erziehungsdirektoren (EDK)
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
LABUDDE, Peter, 2004. Unser Unterricht im Spiegel von TIMSS und PISA - Resultate und Entwicklungsperspektiven. In: Rolf GSCHWEND und Armand CLAUDE (Hrsg.), Unterrichtsentwicklung - zum Stand der Diskussion, Studien und Berichte. Bern: Schweizerische Konferenz der Kantonalen Erziehungsdirektoren (EDK). S. 28–42. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-349