Ich sehe was, was du nicht siehst. Welche sprachlichen Verstehenshürden erkennen Lehramtsstudierende in einem fachlichen Erklärtext
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Bamberg (online)
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
9. Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung-Tagung (GEBF). Alles auf Anfang? Bildung im digitalen Wandel
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
09.03.2022
Conference end date
11.03.2022
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Brandt, H., Schmitz, A., Ehmke, T., Kuhl, P., & Leiss, D. (2022). Ich sehe was, was du nicht siehst. Welche sprachlichen Verstehenshürden erkennen Lehramtsstudierende in einem fachlichen Erklärtext. 9. Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung-Tagung (GEBF). Alles auf Anfang? Bildung im digitalen Wandel. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44378