Kindergarten oder Chindsgi? Standpunkte und Topoi von Gymnasiast:innen zum Varietätengebrauch in Deutschschweizer Kindergärten
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2024
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Dialekt in Gesellschaft und Schule. Tagungsband der 20. Arbeitstagung zur alemannischen Dialektologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Steiner
Place of publication / Event location
Stuttgart
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Diglossie, Kindergarten, Argumentation, Gymnasium
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
07.09.2022
Conference end date
09.09.2022
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Preprint in printing
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
Keller, F. (2024). Kindergarten oder Chindsgi? Standpunkte und Topoi von Gymnasiast:innen zum Varietätengebrauch in Deutschschweizer Kindergärten. In S. Oberholzer & N. Adam-Graf (eds.), Dialekt in Gesellschaft und Schule. Tagungsband der 20. Arbeitstagung zur alemannischen Dialektologie. Steiner. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/46860