Offene Tagesschulen als Mittel um Mathematikleistungen zu fördern und sozial oder kulturell bedingte Disparitäten zu verringern?

Thumbnail Image
Authors
Schüpbach, Marianne
Frei, Lukas
von Allmen, Benjamin
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Journal for Educational Research Online
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
10
Issue / Number
2
Pages / Duration
93-116
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Tagesschulen
Subject (DDC)
300 - Sozialwissenschaften
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1866-6671
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
SCHÜPBACH, Marianne, Jan Willem NIEUWENBOOM, Lukas FREI und Benjamin VON ALLMEN, 2018. Offene Tagesschulen als Mittel um Mathematikleistungen zu fördern und sozial oder kulturell bedingte Disparitäten zu verringern? Journal for Educational Research Online. 2018. Bd. 10, Nr. 2, S. 93–116. DOI 10.26041/fhnw-3799. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-3799