Perspektiven auf die Gestaltbarkeit von BNE-Settings. BNE-spezifische Spannungsfelder im Kontext der Lehrer*innenbildung für das Schulfach Textiles und Technisches Gestalten
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
19.09.2024
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Bamberg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
DGfE-BNE Kommissionstagung 2024: „Spannungsfelder von Bildung für nachhaltige Entwicklung und die zunehmende Ausdifferenzierung des Feldes“
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
18.09.2024
Conference end date
20.09.2024
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Götsch, M. (2024, September 19). Perspektiven auf die Gestaltbarkeit von BNE-Settings. BNE-spezifische Spannungsfelder im Kontext der Lehrer*innenbildung für das Schulfach Textiles und Technisches Gestalten. DGfE-BNE Kommissionstagung 2024: „Spannungsfelder von Bildung für nachhaltige Entwicklung und die zunehmende Ausdifferenzierung des Feldes“. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/47817