Die Didaktische Rekonstruktion der Französischen Revolution. Typische Erklärungsmuster von Schweizer Schülerinnen und Schülern
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 13. Beiträge zur Tagung "geschichtsdidaktik empirisch 13"
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
52-62
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Mathis, C. (2015). Die Didaktische Rekonstruktion der Französischen Revolution. Typische Erklärungsmuster von Schweizer Schülerinnen und Schülern. In M. Waldis Weber & B. Ziegler (eds.), Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 13. Beiträge zur Tagung “geschichtsdidaktik empirisch 13” (pp. 52–62). hep. http://hdl.handle.net/11654/23359