Wenn Lernen und Lehren zusammentreffen: gegenseitiges Helfen in heterogenen Klassen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Kopp, Bärbel
Martschinke, Sabine
Munser-Kiefer, Meike
Haider, Michael
Kirschhock, Eva-Maria
Ranger, Gwendo
Renner, Günter
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Individuelle Förderung und Lernen in der Gemeinschaft
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
17
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
166-169
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Heterogenität, Lehren, Lernen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Campana Schleusener, S. (2013). Wenn Lernen und Lehren zusammentreffen: gegenseitiges Helfen in heterogenen Klassen. In B. Kopp, S. Martschinke, M. Munser-Kiefer, M. Haider, E.-M. Kirschhock, G. Ranger, & G. Renner (eds.), Individuelle Förderung und Lernen in der Gemeinschaft (pp. 166–169). VS Verlag für Sozialwissenschaften. http://hdl.handle.net/11654/14266