Website Relaunch Enhance company growth by website relaunch

Lade...
Vorschaubild
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Basel
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
blueboard GmbH, Basel
Zusammenfassung
blueboard is a consulting company that focuses on the B2B mobile CRM solution called Pepperi. Apart from a website that has not been updated in the past four years, and some LinkedIn activities, there is no such thing like marketing in place. Today, the annual workload equals about 12 mid-sized projects and leads are mainly contacts coming from Pepperi, which is sufficient to occupy the current workforce. Because blueboard intends to grow in both project workload and employees, a new marketing concept to address the audience's desires is urgently needed in order to increase lead generation and consequently increase occupancy rate. blueboard targets to hire one additional employee in one year.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Witschi, F. (2019). Website Relaunch Enhance company growth by website relaunch [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40578