Philosophieren mit Kindern. Unterrichtsprinzip oder Fach?
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Uhlig, Bettina
Duncker, Ludwig
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Fragen – Kritik – Perspektiven. Theoretische Grundlagen des Philosophierens mit Kindern
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
33-61
Patent number
Publisher / Publishing institution
kopaed
Place of publication / Event location
München
Edition
1
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Philosophieren mit Kindern
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
100 - Philosophie
100 - Philosophie
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-86736-354-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
BUCHS, Christoph und Christine KÜNZLI, 2016. Philosophieren mit Kindern. Unterrichtsprinzip oder Fach? In: Bettina UHLIG und Ludwig DUNCKER (Hrsg.), Fragen – Kritik – Perspektiven. Theoretische Grundlagen des Philosophierens mit Kindern. 1. München: kopaed. S. 33–61. ISBN 978-3-86736-354-9. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30973