Politische Bildung und Persönlichkeitsförderung als Qualitätskriterien von Bildungssystemen. Bericht der Schweizer Arbeitsgruppe Cross-Curricular-Competencies von Network A des INES-Projekts der OECD

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Fend, Helmut
Grob, Urs
Büeler, Xaver
Author (Corporation)
Publication date
1996
Typ of student thesis
Course of study
Type
05 - Research report or working paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pädagogisches Institut der Universität Zürich
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung, Persönlichkeitsförderung, Qualitätskriterien von Bildungssystemen, INES-Projekt, OECD
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Fend, H., Grob, U., Kassis, W., & Büeler, X. (1996). Politische Bildung und Persönlichkeitsförderung als Qualitätskriterien von Bildungssystemen. Bericht der Schweizer Arbeitsgruppe Cross-Curricular-Competencies von Network A des INES-Projekts der OECD. Pädagogisches Institut der Universität Zürich. http://hdl.handle.net/11654/27596