Die interaktive Herstellung des Falles und seiner Problematik in Gesprächen der Sozialen Arbeit. Erste Ergebnisse einer empirischen Studie zu Prozessen der Fallkonstitution im Feld der Kinder- und Jugendhilfe
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Authors
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
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Supervisor
Parent work
Fallwissen. Wissensgebrauch in Praxiskontexten der Sozialen Arbeit
Special issue
DOI of the original publication
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Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
155-200
Patent number
Publisher / Publishing institution
Barbara Budrich
Place of publication / Event location
Opladen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Forschungsworkshop "Fallwissen - Wissensgebrauch in Praxiskontexten der Sozialen Arbeit" der Schweizerischen Gesellschaft für Soziale Arbeit
Exhibition start date
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Conference start date
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Date of the last check
ISBN
978-3-8474-0782-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Rüegger, C. (2017). Die interaktive Herstellung des Falles und seiner Problematik in Gesprächen der Sozialen Arbeit. Erste Ergebnisse einer empirischen Studie zu Prozessen der Fallkonstitution im Feld der Kinder- und Jugendhilfe. In H. Messmer (ed.), Fallwissen. Wissensgebrauch in Praxiskontexten der Sozialen Arbeit (pp. 155–200). Barbara Budrich. http://hdl.handle.net/11654/24484