Welche mathematischen Kompetenzen haben Kinder und Jugendliche mit einer Intelligenzbeeinträchtigung?

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
16.05.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Tagung der Arbeitsgruppe Empirische Sonderpädagogische Forschung AESF
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
16.05.2014
Conference end date
17.05.2014
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Garrote, A., Ratz, C., & Moser Opitz, E. (2014, May 16). Welche mathematischen Kompetenzen haben Kinder und Jugendliche mit einer Intelligenzbeeinträchtigung? Tagung der Arbeitsgruppe Empirische Sonderpädagogische Forschung AESF. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/43543