Differenzverhältnisse in der Hochschulbildung – Perspektiven von Hochschullehrenden und Praxisausbildenden an Fachhochschulen und Pädagogischen Hochschulen

Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Das Paradox von sozialer Integration und Ausschluss im Schweizer Bildungswesen. Beiträge der Soziologie. Swiss Academies Reports
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
18
Issue / Number
1
Pages / Duration
32-35
Patent number
Publisher / Publishing institution
SAGW Schweizerische Akademie der Geistes- und Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
License
'https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/'
Citation
Burren, S., Le Breton, M., Toletti, C., & Blaser, A. (2023). Differenzverhältnisse in der Hochschulbildung – Perspektiven von Hochschullehrenden und Praxisausbildenden an Fachhochschulen und Pädagogischen Hochschulen. In R. J. Leemann & E. Makarova (eds.), Das Paradox von sozialer Integration und Ausschluss im Schweizer Bildungswesen. Beiträge der Soziologie. Swiss Academies Reports (Vol. 18, Issue 1, pp. 32–35). SAGW Schweizerische Akademie der Geistes- und Sozialwissenschaften. https://doi.org/10.5281/zenodo.7469223

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2023-03-13 07:10:19
Volltext und Lizenz
2023-03-10 08:33:12
* Selected version