Architektur der Point-of-Sale-Services/Systeme des Schweizerischen Nationalmuseums (SNM)

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Bachelor
Course of study
Type
11 - Student thesis
Editors
Editor (Corporation)
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Place of publication / Event location
Olten
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Schweizerisches Nationalmuseum, Zürich
Abstract
Das Ziel dieser Bachelorarbeit liegt in der Beschaffung einer möglichst vollständigen Übersicht über die Point- of-Sales-Interaktionen und der Dokumentation der bestehenden Prozesse. Es soll ein besseres Verständnis bezüglich der Berührungspunkte mit der Kundschaft geschaffen werden. Auch soll mit dieser Arbeit eine Grundlage für weiterführende Projekte gewährleistet werden.
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Open access category
License
Citation
Nikic, N. (2022). Architektur der Point-of-Sale-Services/Systeme des Schweizerischen Nationalmuseums (SNM) [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41501