Störtebeker - Möglichkeiten binnendifferenzierter De-Konstruktion einer kulturgeschichtlichen Mythenbildung im Unterricht

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Historische Sozialkunde
Special issue
Piraterie - Ein Phänomen mit Geschichte
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
43
Issue / Number
2
Pages / Duration
41-50
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verein für Geschichte und Sozialkunde
Place of publication / Event location
Wien
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0045-1681
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
Buchsteiner, M., & Nitsche, M. (2013). Störtebeker - Möglichkeiten binnendifferenzierter De-Konstruktion einer kulturgeschichtlichen Mythenbildung im Unterricht. Historische Sozialkunde, 43(2), 41–50. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/37904