Störtebeker - Möglichkeiten binnendifferenzierter De-Konstruktion einer kulturgeschichtlichen Mythenbildung im Unterricht

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Historische Sozialkunde
Special issue
Piraterie - Ein Phänomen mit Geschichte
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
43
Issue / Number
2
Pages / Duration
41-50
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verein für Geschichte und Sozialkunde
Place of publication / Event location
Wien
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0045-1681
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
BUCHSTEINER, Martin und Martin NITSCHE, 2013. Störtebeker - Möglichkeiten binnendifferenzierter De-Konstruktion einer kulturgeschichtlichen Mythenbildung im Unterricht. Historische Sozialkunde. 2013. Bd. 43, Nr. 2, S. 41–50. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/37904