Was hat Sprachenlernen mit Musik zu tun? Gedanken zur Begründung einer integrativen Musikpädagogik
Loading...
Authors
Buhl, Kerstin Hanna
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Blell, Gabriele
Kupetz, Rita
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Der Einsatz von Musik und die Entwicklung von audio literacy im Fremdsprachenunterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Reihe Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
63-82
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Buhl, K. H., & Cslovjecsek, M. (2010). Was hat Sprachenlernen mit Musik zu tun? Gedanken zur Begründung einer integrativen Musikpädagogik. In G. Blell & R. Kupetz (eds.), Der Einsatz von Musik und die Entwicklung von audio literacy im Fremdsprachenunterricht (pp. 63–82). Peter Lang. http://hdl.handle.net/11654/13494