Schulniveau- und Leistungserwartungen von Lehrpersonen und Leistungsentwicklung beim Übergang in die Sekundarstufe I

Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildungsverläufe von der Einschulung in den ersten Arbeitsmarkt: Theoretische Ansätze - empirische Befunde - Beispiele
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
123-142
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
NEUENSCHWANDER, Markus und Edith NIEDERBACHER, 2017. Schulniveau- und Leistungserwartungen von Lehrpersonen und Leistungsentwicklung beim Übergang in die Sekundarstufe I. In: Markus NEUENSCHWANDER und Christof NÄGELE (Hrsg.), Bildungsverläufe von der Einschulung in den ersten Arbeitsmarkt: Theoretische Ansätze - empirische Befunde - Beispiele. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. S. 123–142. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-1118