Scaffolding beim Forschenden Lernen - Eine empirische Untersuchung zur Wirkung von Lernunterstützungen

No Thumbnail Available
Authors
Kremer, Kerstin
Mayer, Jürgen
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
23
Issue / Number
1
Pages / Duration
21-37
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
570 - Biowissenschaften, Biologie
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2197-988X
0949-1147
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
ARNOLD, Julia, Kerstin KREMER und Jürgen MAYER, 2017. Scaffolding beim Forschenden Lernen - Eine empirische Untersuchung zur Wirkung von Lernunterstützungen. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. 2017. Bd. 23, Nr. 1, S. 21–37. DOI 10.1007/s40573-016-0053-0. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25748