Kann man Lernen sichtbar machen?
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Profil: Magazin für das Lehren und Lernen
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
2
Pages / Duration
28-30
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schulverlag plus
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
«profil» führte mit Professor Wolfgang Beywl ein Gespräch zu den Ergebnissen
der Hattie-Studie. Wolfgang Beywl ist einer der Übersetzer und Bearbeiter der
beiden Bücher «Lernen sichtbar machen» und «Lernen sichtbar machen für Lehrpersonen».
Keywords
Ergebnisse der Hattie Studie, Lernen sichtbar machen, Lehren und Lernen sichtbar machen, Interview, Lehrpersonenhandeln, Lernerfolg optimieren, Feedback, Selbstevaluation
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Citation
Beywl, W. (2014). Kann man Lernen sichtbar machen? Profil: Magazin für das Lehren und Lernen, 2, 28–30. https://doi.org/10.26041/fhnw-1942