Customer Experience Management beim Customer Service Asendia Switzerland
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Authors
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Bachelor
Course of study
Collections
Type
11 - Student thesis
Editors
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Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
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Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Place of publication / Event location
Olten
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Asendia Switzerland, Bern
Abstract
Dass der CEM-Ansatz in der heutigen Zeit von grosser Bedeutung ist, hat auch die Post erkannt. Sie hat sich deshalb zum Ziel gesetzt, ihren Kundenfokus zu stärken und ihren Kunden einmalige Erlebnisse zu bieten. CEM ist eine ganzheitliche Disziplin und betrifft das gesamte Unternehmen. Deshalb hat auch der Customer Service (CS) damit begonnen, CEM zu betreiben. Es wurde aber noch keine Analyse der potentiellen Handlungsfelder und Massnahmen durchgeführt.
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Open access category
License
Citation
Palermo, L. (2018). Customer Experience Management beim Customer Service Asendia Switzerland [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41387