Förderung stufenübergreifender Bildungsprozesse: Evaluation eines curriculumbasierten Kooperationsprogramms

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Meudt, Sarah-Ines
Souvignier, Elmar
Hardy, Ilonca
Leuchter, Miriam
Steffensky, Mirjam
Möller, Kornelia
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Grundschulforschung. Bildung im Elementar- und Primarbereich
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
10
Issue / Number
1
Pages / Duration
76-90
Patent number
Publisher / Publishing institution
Metzler
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2523-3181
1865-3553
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Meudt, S.-I., Souvignier, E., Hardy, I., Labudde, P., Leuchter, M., Steffensky, M., & Möller, K. (2017). Förderung stufenübergreifender Bildungsprozesse: Evaluation eines curriculumbasierten Kooperationsprogramms. Zeitschrift für Grundschulforschung. Bildung im Elementar- und Primarbereich, 10(1), 76–90. http://hdl.handle.net/11654/25006