Narrative Kompetenz von Studierenden erfassen – Zur Annäherung an formative und summative Vorgehensweisen im Fach Geschichte
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
03/2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Didaktik der Gesellschaftswissenschaften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
7
Issue / Number
1
Pages / Duration
17-35
Patent number
Publisher / Publishing institution
Wochenschau Verlag
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
900 - Geschichte
900 - Geschichte
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2191-0766
2749-487X
2749-487X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
NITSCHE, Martin und Monika WALDIS WEBER, 2016. Narrative Kompetenz von Studierenden erfassen – Zur Annäherung an formative und summative Vorgehensweisen im Fach Geschichte. Zeitschrift für Didaktik der Gesellschaftswissenschaften. März 2016. Bd. 7, Nr. 1, S. 17–35. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/24818