Lesen als Voraussetzung für schulischen Erfolg und gesellschaftliche Teilhabe – eine Studie zum strategischen Umgang mit unterschiedlichen Textsorten
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Wien
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
24. Symposion Deutschdidaktik. Dimensionen des Politischen
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
18.09.2022
Conference end date
22.09.2022
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
SCHMITZ, Anke und Wiebke DANNECKER, 2022. Lesen als Voraussetzung für schulischen Erfolg und gesellschaftliche Teilhabe – eine Studie zum strategischen Umgang mit unterschiedlichen Textsorten. 24. Symposion Deutschdidaktik. Dimensionen des Politischen. Wien. 2022. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44375