Effekte von Lehrerfortbildungen zum schulischen Umgang mit rechenschwachen Kindern

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht 2014
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2
Issue / Number
Pages / Duration
727-730
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM-Verlag
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
48. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
10.03.2014
Conference end date
14.03.2014
Date of the last check
ISBN
978-3-942197-27-4
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
LESEMANN, Svenja, 2014. Effekte von Lehrerfortbildungen zum schulischen Umgang mit rechenschwachen Kindern. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2014. Münster: WTM-Verlag. 2014. S. 727–730. ISBN 978-3-942197-27-4. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45498