Fächervernetzende Lernaufgaben: Theorie, Umsetzung und Wahrnehmung durch Lernende. Resultate aus dem Projekt LEENA: Lernen in Ernährungsbildung und Englisch durch neue Aufgabenkultur

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Die Deutsche Schule
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
108
Issue / Number
1
Pages / Duration
67-79
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Fächerübergreifender Unterricht, Fremdsprachenunterricht, Hauswirtschaftsunterricht, qualitative Forschung
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2699-5379
0012-0731
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
BENDER, Ute, Stefan KELLER und Cinzia ZELTNER, 2016. Fächervernetzende Lernaufgaben: Theorie, Umsetzung und Wahrnehmung durch Lernende. Resultate aus dem Projekt LEENA: Lernen in Ernährungsbildung und Englisch durch neue Aufgabenkultur. Die Deutsche Schule. 2016. Bd. 108, Nr. 1, S. 67–79. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17785