Geschichtsunterricht forschend entwickeln. Wie kann lebendiger und Interesse weckender Geschichtsunterricht gefördert werden?
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
24.09.2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Pädagogische Hochschule FHNW
Supervisor
Parent work
Lernprozesse verstehen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Forschungsbericht / Fachhochschule Nordwestschweiz, Pädagogische Hochschule
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
18-21
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Aarau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
ZIEGLER, Béatrice, 2010. Geschichtsunterricht forschend entwickeln. Wie kann lebendiger und Interesse weckender Geschichtsunterricht gefördert werden? In: Pädagogische Hochschule FHNW (Hrsg.), Lernprozesse verstehen. Aarau. S. 18–21. Forschungsbericht / Fachhochschule Nordwestschweiz, Pädagogische Hochschule. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15882