Konzeptneutral und unterrichtsnah. Ein Instrument zur Erfassung des Professionswissens zu Orthographie und Orthographieerwerb

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Zimmermann, Holger
Peyer, Ann
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Wissen und Normen. Facetten professioneller Kompetenz von Lehrkräften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
199-219
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Frankfurt am Main
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
20. Symposion Deutschdidaktik 2014
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Riegler, S., & Wiprächtiger-Geppert, M. (2016). Konzeptneutral und unterrichtsnah. Ein Instrument zur Erfassung des Professionswissens zu Orthographie und Orthographieerwerb. In H. Zimmermann & A. Peyer (eds.), Wissen und Normen. Facetten professioneller Kompetenz von Lehrkräften (pp. 199–219). Peter Lang. http://hdl.handle.net/11654/23374