Guiding the Way - a Marketing Roadmap for a Guide Dog School in the Digital Age

Lade...
Vorschaubild
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2024
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Blindenhunde Liestal VBM , Liestal
Zusammenfassung
The Guide Dog School, dedicated to helping visually impaired individuals, struggles to adapt to the digital age. Its current marketing efforts lack an online presence, limiting its ability to reach new audiences and effectively engage with potential upcoming donors. This challenge has become more pressing due to increased competition for donations and the need for a sustainable funding model. Developing a digital marketing strategy is crucial to overcome these barriers and ensure the school’s ongoing long-term success and impact.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Wiggli, J., & Müller, S. (2024). Guiding the Way - a Marketing Roadmap for a Guide Dog School in the Digital Age [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/49166