Success Factors of an Intranet for an International SME-Enterprise
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2023
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Basel
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Primeo Energie, Münchenstein
Zusammenfassung
Primeo Energie, an energy supplier active in Switzerland and France, has renewed its external communication channels to better align with the corporate strategy focusing on internationalization and growth. However, the organization’s intranet has been overlooked as it is currently only available in German and is technologically outdated compared to the external communication channels. Therefore, this thesis focuses on developing a general overview of the current state of Primeo Energie’s intranet to identify relevant success factors and formulate applicable recommendations for its enhancement.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Libera, G. (2023). Success Factors of an Intranet for an International SME-Enterprise [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/48748