«Interdisziplinarität» in der wissenschaftlichen Diskussion und Konsequenzen für die Lehrerbildung

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2002
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Petermann, Hans-Bernard
Wellensiek, Anneliese
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Interdisziplinäres Lehren und Lernen in der Lehrerbildung. Perspektiven für innovative Ausbildungskonzepte
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
17-29
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungstheorien und isziplinärer Unterricht
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Di Giulio, A., & Defila, R. (2002). «Interdisziplinarität» in der wissenschaftlichen Diskussion und Konsequenzen für die Lehrerbildung. In H.-B. Petermann & A. Wellensiek (eds.), Interdisziplinäres Lehren und Lernen in der Lehrerbildung. Perspektiven für innovative Ausbildungskonzepte (pp. 17–29). Beltz Juventa. http://hdl.handle.net/11654/17148