Social Media Communication: Social Media Concept and Recommendation for Robi AG
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2018
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Robi AG, Wallbach
Zusammenfassung
The well renowned dog waste disposal systems' company Robi AG does not have any active social media presence at present. However, as the importance of social media marketing is increasing, Robi AG is as well planning to include this into its current promotional strategies. Thereby it seeks to attract new customers, increase its brand awareness and to position itself as a leading company in the industry. The company operates on a B2B level, in which its main customers are communes. Therefore it aims to know the various social media platforms that are appropriate for its presence, the difference types of activities to be conducted on each of these platforms, the expenditures of these activities and finally the benefits and challenges associated with including social media into its current business.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Nadarajah, M., & Vakayil, S. (2018). Social Media Communication: Social Media Concept and Recommendation for Robi AG [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41378