Erstsprachunterricht in drei Sprachkulturen – Bildung eines unterschiedlichen Verhältnisses zu Sprache?

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Schneuwly, Bernard
Darme, Anouk
Monnier, Anne
Sahlfeld, Wolfgang
Tinembart, Sylviane
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Criblez, Lucien
Hofstetter, Rita
Giudici, Anja
Schneuwly, Bernard
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Die schulische Wissensordnung im Wandel (19. und 20. Jahrhundert) – Schulfächer, Lehrpläne, Lehrmittel
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Chronos
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Erstsprachunterricht, drei Sprachkulturen, Bildung eines unterschiedlichen Verhältnisses zu Sprache
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Schneuwly, B., Lindauer, T., Darme, A., Furger, J., Monnier, A., Nänny, R., Sahlfeld, W., & Tinembart, S. (2019). Erstsprachunterricht in drei Sprachkulturen – Bildung eines unterschiedlichen Verhältnisses zu Sprache? In L. Criblez, R. Hofstetter, A. Giudici, K. Manz, & B. Schneuwly (eds.), Die schulische Wissensordnung im Wandel (19. und 20. Jahrhundert) – Schulfächer, Lehrpläne, Lehrmittel. Chronos. http://hdl.handle.net/11654/27795