Meinst du jetzt, ich solle lieber eine Mainstream-Auffassung annehmen? Professionalität als reflexive Positionierung in einem Wissensfeld
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
20.10.2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Graz
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Professionalisierung
Subject (DDC)
Event
Symposium «Schule vermitteln». Kritische Beiträge zur Pädagogischen Professionalisierung anlässlich der Institutseröffnung & Antrittsvorlesung von Univ.-Prof. Dr. Agnieszka Czejkowska
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Wrana, D. (2012, October 20). Meinst du jetzt, ich solle lieber eine Mainstream-Auffassung annehmen? Professionalität als reflexive Positionierung in einem Wissensfeld. Symposium «Schule vermitteln». Kritische Beiträge zur Pädagogischen Professionalisierung anlässlich der Institutseröffnung & Antrittsvorlesung von Univ.-Prof. Dr. Agnieszka Czejkowska. http://hdl.handle.net/11654/14137