Überzeugungen von Lehrpersonen zur Nützlichkeit ausserschulischer Lernorte für naturwissenschaftliches Lernen
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Naturwissenschaftliche Bildung fördern. Indikatoren und Zusammenhänge bei Entwicklungsprozessen in SWiSE
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
117-132
Patent number
Publisher / Publishing institution
Haupt
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
MEYER, Veronique, Lea OERTLI und Alexander Franz KOCH, 2016. Überzeugungen von Lehrpersonen zur Nützlichkeit ausserschulischer Lernorte für naturwissenschaftliches Lernen. In: Alexander Franz KOCH, Irene FELCHLIN und Peter LABUDDE (Hrsg.), Naturwissenschaftliche Bildung fördern. Indikatoren und Zusammenhänge bei Entwicklungsprozessen in SWiSE. Bern: Haupt. S. 117–132. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17955