Handelnde zur Zeit der NS-Verbrechen im Geschichtsunterricht thematisieren – virtuelle Impulse für den Conceptual Change nutzen
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01/2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Geschichte für Heute: Zeitschrift für historisch-politische Bildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
10
Issue / Number
1
Pages / Duration
26-39
Patent number
Publisher / Publishing institution
Wochenschau Verlag
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1866-2099
2749-4853
2749-4853
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Post-publication review
Open access category
License
Citation
Nitsche, M. (2017). Handelnde zur Zeit der NS-Verbrechen im Geschichtsunterricht thematisieren – virtuelle Impulse für den Conceptual Change nutzen. Geschichte für Heute: Zeitschrift für historisch-politische Bildung, 10(1), 26–39. http://hdl.handle.net/11654/24816