Cultural Entrepreneurship im Spannungsfeld zwischen Ökonomie und Kunst
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Authors
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Gründung, Innovation, Nachfolge. Aktuelle Perspektiven des Unternehmertums in der Nordwestschweiz
Special issue
DOI of the original publication
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Series
Innovation und Unternehmertum
Series number
1
Volume
Issue / Number
1
Pages / Duration
213-222
Patent number
Publisher / Publishing institution
edition gesowip
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Eine interdisziplinäre Untersuchung des Themas Entrepreneurship aus betriebswirtschaftlicher und ästhetischer Perspektive.
Keywords
Subject (DDC)
330 - Wirtschaft
Event
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Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-906129-95-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
VERKUIL, Arie Hans, 2018. Cultural Entrepreneurship im Spannungsfeld zwischen Ökonomie und Kunst. In: Arie Hans VERKUIL, Benedikt HELL, Roger KIRCHHOFER und Marc AESCHBACHER (Hrsg.), Gründung, Innovation, Nachfolge. Aktuelle Perspektiven des Unternehmertums in der Nordwestschweiz. Basel: edition gesowip. S. 213–222. Innovation und Unternehmertum, 1. ISBN 978-3-906129-95-2. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/42293