Gegen-Öffentlichkeit und kritische Bildungstheorie: Zu einer normativen Grundlegung der Sozialpädagogik
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Farrokhzad, Schahrzad
Kunz, Thomas
Oulad, Saloua Mohammed
Ottersbach, Markus
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Migrations- und Fluchtdiskurse im Zeichen des erstarkenden Rechtspopulismus
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-32497-1
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Preprint in printing
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
Studer, T. (2021). Gegen-Öffentlichkeit und kritische Bildungstheorie: Zu einer normativen Grundlegung der Sozialpädagogik. In S. Farrokhzad, T. Kunz, S. M. Oulad, & M. Ottersbach (eds.), Migrations- und Fluchtdiskurse im Zeichen des erstarkenden Rechtspopulismus. VS Verlag für Sozialwissenschaften. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/32032